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Faber Draconis
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Mitglied seit: 03.11.2009 17:07
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Faber Draconis
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stitching seams despite of more than 15k polys?

27.05.2010 13:50   (Vor 5101 Tagen) 2329 Aufrufe 0 Antworten

Ich geh mal davon aus, daß alle des Englischen mächtig sind und c/p meine Frage einfach hier rein.

I´d separated my model to subtools and lost some of the borders despite of creasing it.
Also I´d lost my lowsubD, so retopo in ZBrush is impossible due to this 15k poly restriction.

I´d created with DecMaster a mesh with ~ 4.5 M polys to retopo it in Topogun, but I get spikes when an edge crosses some empty space at those borders.

Does anyone have a hint, how to stitch those subtools together?
Do I have to get some material to fill those gaps and retopo afterwards?

The model is highly detailed (45M polys b4 DecMaster), so such things like
Remesh didn´t work well til now.
Is there a way to remesh it, make new topo and project the details back?

[Editiert am 28.05.2010 von Faber Draconis]



Ich bin absoluter Noob was CG angeht und muß daher vielleicht mal nachfragen, wenn ich etwas in einer Antwort nicht verstehe.
Ich benutze ZBrush nur fürs Protoprinting und muß mich daher nicht großartig um Wrapping und Rigging kümmern - vorerst. Danke, daß Du mir trotzdem hilfst :)